Jak rezerwować?

Rezerwacji oferty można dokonać na jeden z czterech sposobów:

 

  1. Znajdując dla siebie odpowie dnią ofertę przy pomocy wyszukiwarki na naszej stronie internetowej. Po dokonaniu wyboru, przechodzi się do wstępnej rezerwacji, wypełniając formularz danymi wszystkich podróżujących osób (imiona i nazwiska, daty urodzenia, adresy zamieszkania wszystkich uczestników oraz telefon kontaktowy). Po otrzymaniu takiej wstępnej rezerwacji, kontaktujemy się z Państwem w przeciągu 24 h w celu potwierdzenia dostępności oferty i dokonania ostatecznej rezerwacji.
  2. Wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej w treści wiadomości wpisując podstawowe informacje (cel podróży, termin, liczba uczestników, środek transportu, wyżywienie itp.), które pomogą nam dopasować jak najlepsze dla Państwa oferty.
  3. Dzwoniąc do nas pod jeden z dwóch numerów telefonów, wyszukujemy najlepszą ofertę, uwzględniającą wszystkie Państwa oczekiwania.
  4. Przychodząc do naszego biura, gdzie na miejscu pomożemy w wyborze najlepszej oferty.

Do Państwa należy wybór najdogodniejszego sposobu rezerwacji. My dopilnujemy żeby wszystko poszło sprawnie i bez problemów.

 

Jak sfinalizować wstępną rezerwację?

Po wybraniu oferty, przesyłamy na maila wypełnioną Państwa danymi umowę oraz ogólne warunki uczestnictwa (OWU).

Wstępne rezerwacje są bezkosztowe. Zakładane są zazwyczaj na 1-3 dni. Jeśli dotyczą ofert typu Last Minute to miejsca są blokowane na kilka godzin lub nawet tylko na 30 minut. W tym czasie należy dokonać wpłaty zaliczki (lub całości) za daną rezerwację. Wpłaty należy dokonać przelewem na nasz rachunek bankowy, dostępny w zakładce KONTAKT lub osobiście w naszym biurze. W tytule przelewu trzeba wpisać nr rezerwacji oraz imię i nazwisko płatnika (osoba podpisująca w imieniu uczestników umowę).

W wyznaczonym przez nas terminie, należy odesłać podpisaną umowę na naszego maila (wydrukować po czym zeskanować umowę lub zrobić zdjęcie jej wszystkich stron) wraz z potwierdzeniem dokonania przelewu (PDF z transakcji w banku, przekaz pocztowy itp.).

Dopiero po otrzymaniu tych dokumentów rezerwację ostatecznie potwierdzamy. Nie odesłanie podpisanej umowy i potwierdzenia zapłaty będzie skutkowało anulowaniem wstępnej rezerwacji.

 

Jakie dokumenty dostanę po potwierdzeniu rezerwacji?

Po potwierdzeniu rezerwacji dostaną Państwo od nas oryginalną umowę oraz KP (dowód wpłaty) wraz z paragonami z kasy fiskalnej. Takie dokumenty wysyłamy pocztą na adres korespondencyjny lub są do odebrania bezpośrednio w naszym biurze. Na dwa dni przed terminem rozpoczęcie wycieczki dostają Państwo jeszcze od nas dokumenty podróży (bilety lotnicze, voucher do hotelu, polisa ubezpieczeniowa itp.). W niektórych sytuacjach to umowa stanowi jedyny dokument podróży. Wszystko to zależy od organizatora danej imprezy. O szczegółach zostaną Państwo przez nas wcześniej poinformowani.